Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB) ανήκει στον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό χώρο με αντικείμενο τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και διαχείριση στοχευμένων χρηματοδοτικών δράσεων με εφαρμογή σύγχρονων χρηματοοικονομικών εργαλείων που προωθούνται μέσω των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλων των κλάδων της εγχώριας οικονομικής δραστηριότητας.
Η ΕΑΤ είναι εργοδότης ίσων ευκαιριών και απαγορεύει τις διακρίσεις έναντι οποιουδήποτε εργαζομένου/ης ή υποψήφιου/ας για απασχόληση με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνικότητα, την εθνική προέλευση, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία, την οικογενειακή κατάσταση, τις σεξουαλικές προτιμήσεις ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία που προστατεύεται από το νόμο και διασφαλίζει δίκαιη αντιμετώπιση όλων των υποψήφιων βάσει των προσόντων τους και των προϋποθέσεων που προβλέπει ο νόμος.
Η Οικονομική Διεύθυνση είναι υπεύθυνη για την εύρυθμη, ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των οικονομικών δραστηριοτήτων της Εταιρείας. Οι κύριες αρμοδιότητες της Οικονομικής Διεύθυνσης είναι η ορθή, έγκαιρη και νομότυπη καταγραφή των συναλλαγών και λοιπών ενεργειών της Εταιρείας, η διασφάλιση της εκπλήρωσης των χρηματοοικονομικών, λογιστικών, φορολογικών, ασφαλιστικών και λοιπών απαιτήσεων και αναγκών που απορρέουν από τις δραστηριότητες της Τράπεζας και η διασφάλιση της ορθής και έγκαιρης προετοιμασίας των οικονομικών καταστάσεων της Τράπεζας
Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα αναζητά:
Ανώτερο Στέλεχος Τμήματος Λογιστηρίου
Αρμοδιότητες:
- Επιμέλεια για την ορθότητα των λογιστικών εγγραφών σύμφωνα με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα και τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
- Τήρηση και εφαρμογή του λογιστικού σχεδίου της εταιρείας και των λογιστικών αρχών και κανόνων
- Τήρηση και παρακολούθηση των Φορολογικών βιβλίων
- Συμμετοχή και υποστήριξη της διεκπεραίωσης όλων των λογιστικών/φορολογικών υποχρεώσεων της εταιρίας
- Συμφωνία υπολοίπων Αναλυτικής Λογιστικής με Γενική Λογιστική
- Ενημέρωση και συμφωνία των βιβλίων σε επίπεδο SPV’s
- Τήρηση και παρακολούθηση των λογιστικών βιβλίων σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
- Τήρηση και εφαρμογή των διαδικασιών και κανονισμών της εταιρείας
- Επιμέλεια για την τήρηση της ισχύουσας Φορολογικής Νομοθεσίας και τη συμφωνία των παρακρατούμενων φόρων
- Υποστήριξη της διεκπεραίωσης των καθημερινών λογιστικών εργασιών και των εργασιών διαμόρφωσης των Οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας
- Υποστήριξη των εργασιών τέλους χρήσεως και υποβολής της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος
- Ενημέρωση και αποστολή αναφορών (reports)
- Υποστήριξη των εργασιών για την λήψη του Φορολογικού Πιστοποιητικού
- Συνεργασία με Εξωτερικούς Ελεγκτές και Φορείς
- Συμμετοχή και υποστήριξη στην ανάπτυξη έργων
- Υποστήριξη στις λοιπές λογιστικές εργασίες που ανατίθενται
Απαραίτητη Εμπειρία και Ειδικά Προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Εκπαίδευσης, οικονομικής κατεύθυνσης
- Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση Λογιστή / Β. Λογιστή
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών Λογιστικής/Οικονομικής κατεύθυνσης θα θεωρηθεί ως προσόν
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας που αποδεικνύεται από αντίστοιχα σχετικά πιστοποιητικά ή από εργασιακή εμπειρία στο εξωτερικό
- Τήρηση υποχρεώσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης (MyData)
- Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων MS Office και περιβάλλοντος ERP
- Γνώση Data Analysis, Financial Reporting , ΕΛΠ, ΔΛΠ
- Εμπειρία στη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων
- Γνώση λογιστικών και οικονομικών θεμάτων καθώς και διεθνών λογιστικών προτύπων
- Γνώση φορολογικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας
- Γνώση Data Analysis, Financial Reporting
Δεξιότητες:
- Αναλυτική σκέψη και κριτική ικανότητα
- Κατανόηση επιχειρηματικού περιβάλλοντος
- Υπευθυνότητα και ευθυκρισία
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαπραγμάτευσης
- Ομαδικότητα και συνεργατικότητα
- Ακεραιότητα χαρακτήρα
- Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες, εντός συγκεκριμένων προθεσμιών
Οι ενδιαφερόμενοι/-ες θα πρέπει να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους ΕΔΩ έως την Δευτέρα 30/09/2024.